Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes præsenterer en indgående blanding af teori og praksis med eksempler fra virksomheder og kulturer verden over. Marieke de Mooij giver klar indsigt i, hvordan kultur påvirker alt fra brandingstrategier til kommunikationskampagner i en globaliseret verden. Bogen forklarer kulturelle klassifikationsmodeller, centrale værdiparadokser og anvendelsen af Hofstede-modellen til at oversætte kulturel indsigt fra ét land til et andet. Læseren guides gennem, hvordan kulturelle forskelle former virksomhedens mission, brandpositionering og marketingkommunikation på tværs af grænser. Denne femte udgave fra 2018 er opdateret med ny forskning i kulturens rolle i medier og online, en dybere komparativ gennemgang af forskellige kulturelle modeller og et væld af nye cases fra alle verdensdele. Endvidere giver bogen et udbygget teoretisk fundament om digital mediebrug og forbrugeradfærd samt supplerende undervisningsmaterialer med PowerPoint, diskussionsspørgsmål og visuelle reklameeksempler.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.