Framework for Marketing Management by Philip Kotler and Kevin Lane Keller is a leading textbook designed for both graduate and undergraduate courses in marketing management. This first edition, published by Pearson Education Limited in 2011, provides a concise yet comprehensive overview of essential marketing practices and theories embraced worldwide. Expertly tailored for academic use, this global edition offers robust content that underpins the current landscape of marketing management. Its adaptable structure enables educators to enrich the core material with diverse case studies, simulations, and projects, ensuring students gain both foundational knowledge and practical insights.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.