Framework for Marketing Management, A, Global Edition is a streamlined and contemporary guide crafted for graduate and undergraduate courses in marketing management. This concise text, developed by Philip Kotler and Kevin Lane Keller, distills essential marketing strategies into a focused format that addresses the dynamic realities of 21st-century marketing. Now in its Sixth Edition, this global reference emphasizes modern marketing practices with clear insights that blend theory with practical application. Designed to support simulations, projects, and case studies, it equips individuals, groups, and companies with the tools to refine and revolutionize their marketing approaches in today’s fast-paced environment.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.