Foundations of Marketing delivers a modern introduction to the essential elements of marketing on an international scale. Jonathan Groucutt skillfully extends the traditional marketing mix from 7Ps to 10Ps, incorporating new dimensions such as Performance, Packaging, and Psychology. This fresh perspective imbues the text with a dynamic outlook on marketing theory. Intended for undergraduates and those new to the field, the book employs a clear and concise style that makes complex concepts accessible to both budding marketers and seasoned business professionals. Over 100 examples and mini-cases are used to vividly illustrate how contemporary challenges - ranging from public health crises to environmental and security issues - affect marketing practices in the real world.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.