Med "Forstå forbrugerne" tager Ole E. Andersen læseren med ind i en fascinerende udforskning af forbrugerens univers. Bogen giver en dybdegående indsigt i, hvordan forbrugernes motiver, holdninger og adfærd kan fortolkes og omsættes til effektive markedsføringsstrategier. Gennem en analytisk og marketingorienteret tilgang belyser Andersen, hvordan alt fra valg af bilmærke og indkøbsvaner til større beslutninger om bolig og bil kan danne grundlag for en vellykket strategi. Denne paperback på 244 sider præsenterer praksisnære indsigter, der er uvurderlige for både professionelle markedsførere og studerende. " Forstå forbrugerne" er en central guide i arbejdet med at navigere de moderne, dynamiske markeder og tilpasse sig den bevidste forbruger. Udgivet af Samfundslitteratur i 2011, byder bogen på et opdateret perspektiv, der understøtter fremtidige beslutninger inden for marketingfeltet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.