Formidlingsstrategier giver en indsigtsfuld introduktion til, hvordan offentligt støttede kulturinstitutioner arbejder med at formidle kunst og kultur til et bredt publikum. Bogen redegør for tre primære strategier: den afsenderbaserede, hvor institutionerne præsenterer deres eget udvalg af kulturelle tilbud; den modtagerorienterede, som fokuserer på at tilpasse indholdet til brugernes behov og præferencer; og den dialogorienterede, der bygger på interaktion og partnerskab mellem institution og publikum. Med afsæt i kommunikationsteorier udfolder Casper Hvenegaard Rasmussen de muligheder og udfordringer, der følger med hver strategi. Bogen henvender sig primært til studerende og fagfolk, der ønsker en dybere forståelse for, hvordan kulturformidling kan tilpasses og udvikles i en moderne kontekst, men den rummer også relevante perspektiver for dem, der er direkte engageret i den praktiske administration af kulturlivet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.