I en tid, hvor internettet og mobilteknologi konstant ændrer kommunikationslandskabet, flytter Forbrugeren i førersædet magten over markedsføringen fra virksomhederne til forbrugerne. Kirsten Dinesen udforsker i sin bog, hvordan den moderne forbruger med web 2.0-teknologier aktivt vælger og interagerer med informationer, hvilket stiller nye krav til både kommunikation og ledelse. Bogen giver et indblik i, hvordan virksomheder skal tilpasse deres strategier for at trække fordel af en pull-orienteret kultur, hvor forbrugerne selv sætter dagsordenen. Med fokus på de mange nye kommunikationsformer og de ledelsesmæssige udfordringer, der følger med, præsenterer Dinesen en tankevækkende diskussion om, hvordan forbrugeren i dag både modtager og påvirker de budskaber, der flyder gennem markedet. Forbrugeren i førersædet er en relevant læsning for alle, der ønsker at forstå den nye digitale virkelighed og dens effekt på kommunikation og markedsføring. Gyldendal Business udgiver denne første udgave fra 2008, og den fremstår som et centralt værktøj i arbejdet med moderne virksomhedsstrategi.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.