I en verden i konstant forandring er det ledelseskompetencer og kommunikation, der sætter kursen for, hvordan medarbejdere og organisationer tilpasser sig nye realiteter. I Forandringsledelse og forandringskommunikation kaster Bjarne Kousholt et skarpt lys over, hvordan ledere kan engagere og inddrage mennesker i omstillingsprocesser, uanset omfanget af ændringerne. Bogen stiller centrale spørgsmål som: Hvad indebærer forandringsledelse? Hvordan vurderer man behovet for forandring, og er medarbejderne parate? Hvilke egenskaber og kommunikationsstrategier skal en forandringsleder besidde for at inspirere og sikre succes? Ved at trække på både teorier og praktiske metoder, tilbyder denne tredje udgave et solidt fundament for alle niveauer af forandringsledelse. Med sine 418 sider præsenterer bogen en dybdegående og nuanceret tilgang, der gør den ideel både som lærebog og inspirationskilde til dem, der arbejder med eller studerer forandringsprocesser. Denne udgave fra 2012 bidrager med frisk indsigt og redskaber til at navigere i komplekse omstillingsmiljøer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.