I 4. udgave af Forandringsledelse og forandringskommunikation er der blevet tilføjet nye perspektiver, der understreger vigtigheden af at forandre menneskene i takt med de ændrede vilkår. Kapitel 3 indeholder nu et ekstra afsnit om mennesker i organisationer samt en udvidet diskussion om normer i grupper, gruppementalitet, gruppetænkning og selv virtuelle organisationer. Kapitel 5 er ligeledes opdateret med nye afsnit, der blandt andet omhandler "samtalen" som et vigtigt kommunikationsredskab i forandringsprocessen. Bogen diskuterer, hvordan man bedst inddrager menneskelige faktorer, når der gennemføres et projekt, en proces eller en omstrukturering. Den stiller centrale spørgsmål som: Hvad er forandringsledelse? Hvordan vurderer man, om organisationen og dens medarbejdere er parate til forandring? Hvilke karakteristika skal en forandringsleder have, og hvordan kan denne bedst kommunikere for at realisere forandringer? Med et bredt udvalg af relevante teorier og metoder fungerer bogen som en alsidig lærebog for alle, der ønsker at forstå og implementere forandringsledelse og forandringskommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.