"Forandringskommunikation" af Helle Petersen er en kortfattet, men alligevel dybdegående guide til, hvordan intern forandringskommunikation kan understøttes af strategisk planlægning og indsigt fra organisationspsykologi. Bogen lægger vægt på den afgørende rolle, som både rationelle strategier og følelsesmæssige overvejelser spiller i vellykkede forandringsprocesser. Med et solidt forskningsbaseret fundament viser Petersen, hvordan man skridt for skridt kan planlægge og implementere kommunikationsstrategier, der tager højde for de nuancer, der gemmer sig under overfladen. Denne bog henvender sig til ledere, HR- og kommunikationsmedarbejdere samt studerende, der ønsker opdateret inspiration og praktiske redskaber til at håndtere forandringer i organisationer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.