Fokusgrupper for begyndere er en praktisk guide, der hjælper førstegangsarrangører med at navigere i de mange små detaljer, som kan udgøre de største udfordringer. Bogen giver en solid introduktion til, hvordan man planlægger, designer og afholder en effektiv fokusgruppe. Bogen gennemgår emner som: Hvorfor fokusgrupper? Design, udarbejdelse af spørgerammen, de praktiske forberedelser, rekrutteringsmetoder, tjeklister til selve dagen, hvordan man modererer gruppen, evaluering og opfølgning samt mulighederne for at gennemføre grupper online. Hvert afsnit afsluttes med en overskuelig huskeliste, der fremhæver de væsentligste punkter. Denne håndbog henvender sig til medarbejdere i virksomheder, foreninger og organisationer samt studerende, der skal afholde fokusgrupper for første gang. Den byder på konkrete råd, der gør det nemmere at omdanne teori til praksis. Mette Reinhardt Jakobsen (født 1972) er cand.mag. i fransk og medievidenskab og har en lang erfaring som kvalitativ analysekonsulent. Hendes arbejde med brugercentrerede processer, kvalitativ metode og narrativ formidling har været med til at skabe værdi for både private og offentlige aktører. Ved siden af denne bog har hun udgivet yderligere fagbøger om brugerinddragelse samt to romaner.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.