Exploring Strategy, Text Only, 12. udgave, af Richard Whittington, Duncan Angwin, Patrick Regnér, Gerry Johnson og Kevan Scholes er en grundlæggende introduktion til strategisk ledelse, som har solgt over en million eksemplarer på verdensplan. Bogen klæder nutidens og morgendagens ledere på til at forstå, hvordan organisationer skaber vækst, fremmer innovation og håndterer forandringer. Den stiller de store spørgsmål om, hvordan alt fra iværksættervirksomheder til multinationale koncerner, velgørende organisationer og offentlige institutioner kan trives og udvikle sig. Dette er Text Only-udgaven, mens Text and Cases-udgaven desuden byder på et righoldigt udvalg af cases, der er skrevet af førende eksperter. Eksemplerne er hentet fra så forskellige aktører som Adnams, Siemens, Air Asia, Apple, Handelsbanken, Glastonbury og Indian Premier League. I denne 12. udgave er indholdet grundigt opdateret med klare og præcise forklaringer af strategiske nøglebegreber og -værktøjer, samtidig med at aktuelle emner som forretningsmodeller, virksomhedsledelse, innovation og iværksætteri trækkes i fokus. Casestudier på kendte organisationer som ITV, IKEA, Uber, Airbnb, Alibaba og den kinesiske filmindustri illustrerer teoriernes anvendelse i praksis.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.