’Essentials of Marketing’ af Paul Baines, Chris Fill og Kelly Page er den uundværlige grundbog for alle, der ønsker et solidt afsæt i marketing. Med sin klare og tilgængelige stil giver bogen en gennemgribende introduktion til centrale marketingbegreber, strategier og værktøjer, som du møder i både studiet og erhvervslivet. Denne 2013-udgave fra Oxford University Press spænder over 438 sider, hvor teori kobles med virkelighedsnære cases og eksempler. Uanset om du er bachelorstuderende, masterstuderende eller nyuddannet marketingmedarbejder, vil ’Essentials of Marketing’ ruste dig til at analysere markeder, planlægge kampagner og træffe strategiske beslutninger.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.