Essentials of Marketing 5e provides a vibrant and accessible introduction to the world of marketing. With a clear presentation of traditional marketing theories alongside modern topics such as social media, corporate social responsibility, and ethics, this edition offers a comprehensive foundation that balances both theory and practice. Expertly crafted by Jim Blythe and published by Pearson Education Limited in 2012, the book is designed to support the practical decision-making process essential to marketing. Enriched with plentiful examples and case studies, the 360-page paperback is perfectly suited for undergraduate students embarking on a one-semester introductory course in marketing.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.