Economics, Strategy and the Firm by Paul Cashian brings together insights from economics and business strategy to examine how organizations pursue and achieve their corporate objectives. The book introduces an analytical framework that employs economic tools to interpret and predict the behavior of firms. Published in 2017 by Bloomsbury Publishing Plc, this 356-page paperback provides a clear and systematic approach for understanding the strategic decisions of modern organizations. Its balanced synthesis of theory and practical analysis makes it an essential resource for those interested in the intersections of economics and strategy.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.