Studiebog: Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research

Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research

Af Hackley Chris
ISBN13:
9780415268950
Udgave:
2003
Vejledende salgspris 481,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Hackley Chris
Forlag:
Taylor & Francis Group
Udgivelsesår:
2003
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
224
ISBN13:
9780415268950
ISBN10:
0415268958

Beskrivelse

Drawing on the increasing influence of interpretive perspectives within the social sciences, this insightful guide offers a clear framework for developing research projects in the fields of marketing, management, and consumer research. Chris Hackley introduces readers to fundamental philosophical ideas, qualitative data collection techniques, and analytical approaches that have evolved through interpretive research traditions. Organized around essential topics such as topic selection, gathering qualitative insights, and constructing interpretive frameworks, the book provides practical examples and thoughtful discussions drawn from existing studies. It serves not only as an accessible introduction for first-time researchers but also as a resource that enriches the methodological toolkit of more experienced scholars. With its balanced combination of theory and practice, Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research is an indispensable companion for anyone aiming to conduct rigorous and meaningful research in today’s dynamic social science landscape.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research - 2003