Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice er nu ude i sin sjette udgave og giver en dybdegående og praktisk indføring i, hvordan virksomheder kan udnytte digitale medier og teknologier til at nå deres marketingmål. Bogen er skrevet af Dave Chaffey og Fiona Ellis-Chadwick og favner både teoretiske modeller og operationel handling. Gennem inspirerende cases og interviews med førende aktører som eBay og Facebook får læseren konkrete eksempler på digitale marketingkampagner i praksis. Bogen præsenterer gennemprøvede rammeværk til udvikling af digitale strategier samt nøglefaktorer for effektive tiltag inden for søgemaskinemarkedsføring, konverteringsoptimering og digitale kommunikationskanaler - herunder sociale medier som Twitter og Facebook. Dave Chaffey er digital marketingspecialist og driver rådgivningsportalen SmartInsights.com. Han underviser desuden på universiteterne i Birmingham, Cranfield og Warwick samt hos Institute of Direct Marketing. Fiona Ellis-Chadwick er lektor i marketing ved Loughborough University School of Business and Economics, direktør for Institute of Research Application and Consultancy på Loughborough University og erfaren akademisk konsulent.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.