I en verden, hvor forbrugernes præferencer konstant forandres, præsenterer Claus Buhl i "Det lærende brand" en frisk tilgang til, hvordan virksomheder kan udvikle og vedligeholde deres mærkevare. Med enkle, men væsentlige redskaber viser han, hvordan virksomheder kan omstille deres brandstrategi, så forbrugernes liv og behov altid er i centrum. Bogen udfordrer den traditionelle markedsføringstog og argumenterer for, at et brand skal være i stand til at lære og tilpasse sig sit omgivende marked. Ved at fremhæve vigtigheden af et dybere samspil mellem brandet og forbrugerne, tilbyder Buhl indsigt i, hvordan man opbygger et varigt og relevant brand, der ikke lader sig overvælde af konkurrence og prispress.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.