Studiebog: Det lærende brand

Det lærende brand

ISBN13:
9788776640613
Udgave:
1. udgave, 2005
Vejledende salgspris 299,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Forlag:
Børsens Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2005
Sprog:
Dansk
Sideantal:
197
ISBN13:
9788776640613
ISBN10:
8776640612

Beskrivelse

I en verden, hvor forbrugernes præferencer konstant forandres, præsenterer Claus Buhl i "Det lærende brand" en frisk tilgang til, hvordan virksomheder kan udvikle og vedligeholde deres mærkevare. Med enkle, men væsentlige redskaber viser han, hvordan virksomheder kan omstille deres brandstrategi, så forbrugernes liv og behov altid er i centrum. Bogen udfordrer den traditionelle markedsføringstog og argumenterer for, at et brand skal være i stand til at lære og tilpasse sig sit omgivende marked. Ved at fremhæve vigtigheden af et dybere samspil mellem brandet og forbrugerne, tilbyder Buhl indsigt i, hvordan man opbygger et varigt og relevant brand, der ikke lader sig overvælde af konkurrence og prispress.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Det lærende brand - 1. udgave, 2005