Studiebog: Designing New Media

Designing New Media

Af Heidi Philipsen, Lise Agerbæk, Norbert Wildermuth, Lars Bo Løfgreen, Anette Grønning, Cynthia Grund, Jesper Pilegaard
ISBN13:
9788776757489
Udgave:
1. udgave, 2010
Vejledende salgspris 350,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Heidi Philipsen, Lise Agerbæk, Norbert Wildermuth, Lars Bo Løfgreen, Anette Grønning, Cynthia Grund, Jesper Pilegaard
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2010
Sprog:
Dansk
Sideantal:
216
ISBN13:
9788776757489
ISBN10:
877675748X

Beskrivelse

This textbook presents fresh insights into design and learning processes within emerging, converging media. Written in English and guided by experts in media research, it explores design methodologies across a range of platforms, including film, television, computers, and mobile devices. The book carefully details both the creation of individual media texts and the practice of cross-media communication. It also emphasizes creative media production processes that can lead to breakthrough innovations, inviting readers to deepen their understanding through study questions at the end of each chapter, a thorough bibliography, and an index for quick reference. The chapters include “Visual topography: analysing the visual context of an interactive interface” by Lise Agerbæk; “Designing (with) Creativity” by Heidi Philipsen; “Designing for critique, designing for reflection – the reemergence of aesthetics in current design practice” by Lars Bo Løfgreen; “The Real, the Virtual, and the Practical” by Cynthia Grund and Jesper Pilegaard; “Creative Cross Media Communications and Concepts - Relations between television serials, websites, webisodes and mobile films” by Heidi Philipsen; “Corporate blogs – face strategies help your design” by Anette Grønning; and “Enpowerment, the real gap faced by digital inclusion initiatives in Recife, Brazil” by Norbert Wildermuth. Ideal for higher education studies and anyone interested in the interplay of design, communication, and innovative learning processes, this book offers a comprehensive resource for navigating the dynamic landscape of new media.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Designing New Media - 1. udgave, 2010