"Den kreative kraft i innovationsledelse" udforsker, hvordan kreativitet og psykologiske mekanismer kan bane vejen for radikale innovationer. Med udgangspunkt i C.O. Scharmers "Teori U" demonstrerer forfatter Mette Møller, hvordan bevidsthed om selvledelse, gruppedynamik og innovationsledelse kan styrke evnen til at skabe nye og succesfulde processer. Bogen tilbyder praktiske redskaber og konkrete strategier, der sætter fokus på, hvordan de centrale elementer i innovationslederens opmærksomhedstriangel kan trænes og udvikles. Med en kombination af teoretisk viden og praktiske eksempler henvender værket sig til konsulenter, ledere og medarbejdere, der ønsker at aktivere den kreative kraft i deres organisationer. Med sin dybdegående tilgang og fokus på psykologisk indsigt bidrager bogen til en større forståelse af, hvordan innovative processer kan omsættes til konkrete resultater. Udforsk potentialet i den kreative kraft og lær, hvordan du med målrettet indsats og ny viden kan skabe varige forandringer i din virksomhed.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.