Studiebog: CRM 2.0 Håndbogen

CRM 2.0 Håndbogen

Af Per Østergaard Jacobsen, Peter Ulka
ISBN13:
9788799571406
Udgave:
1. udgave, 2012
Vejledende salgspris 399,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Per Østergaard Jacobsen, Peter Ulka
Forlag:
Efficiens
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
Dansk
Sideantal:
384
ISBN13:
9788799571406
ISBN10:
8799571404

Beskrivelse

"CRM 2.0 – håndbogen" giver en dybdegående introduktion til, hvordan virksomheder kan arbejde strategisk med kundedata og relationer. Bogen kombinerer teoretiske indsigter med praktiske værktøjer og indeholder en række modeller, metodebeskrivelser og eksempler på markedsanalyser, som gør den til et uundværligt redskab for dem, der ønsker at tiltrække og fastholde de rette kunder. Med et målrettet fokus på bestyrelse, topledelse, mellemledelse samt studerende med interesse for CRM, kundeorientering og loyalitet, tilbyder Per Østergaard Jacobsen og Peter Ulka – to af Danmarks førende CRM-eksperter – læseren konkrete metoder til at forbedre forretningsstrategien. Udgivet af HerbertNathan & Co i 2012 og præsenteret som en robust hardcover, leverer denne håndbog en kombination af dybdegående teori og praktiske eksempler, der hjælper virksomheder med at navigere i CRM's komplekse landskab.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
CRM 2.0 Håndbogen - 1. udgave, 2012