Studiebog: Corporate Reputation, Brand and Communication

Corporate Reputation, Brand and Communication

Af Chris Fill, Stuart Roper
ISBN13:
9780273727590
Udgave:
2012
Vejledende salgspris 564,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Chris Fill, Stuart Roper
Forlag:
Pearson Education Limited
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
360
ISBN13:
9780273727590
ISBN10:
0273727591

Beskrivelse

Corporate Reputation, Brand and Communication examines the critical role reputation plays in today’s interconnected business environment. With companies, executives, employees, and stakeholders continuously influencing perceptions, managing a corporate image has become an essential, yet challenging, task. In an era where every decision and even a single tweet can attract global scrutiny, this book delves into the dynamics of reputation management. It explains how daily actions and isolated events can significantly impact public opinion and brand integrity. Authored by Chris Fill and Stuart Roper, this paperback offers a thorough analysis of the mechanisms behind corporate communication. With clear insights and practical discussions, it serves as an indispensable guide for anyone looking to understand and navigate the complexities of reputation in the modern media landscape.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Corporate Reputation, Brand and Communication - 2012