Lars Sandstrøm præsenterer i Corporate Branding: et værktøj til strategisk kommunikation en sammenhængende kombination af teori og praksis, der åbner nye perspektiver på, hvordan virksomheden kan udvikle og styrke sin brandidentitet. Med et solidt fundament i konkrete eksempler og praktiske værktøjer, belyser bogen, hvordan corporate branding bliver en central del af den strategiske kommunikation. I denne anden udgave fra 2006 udfolder forfatteren en model, der guider læseren gennem processen med at skabe en stærk corporate story og definerer de nødvendige elementer for en succesfuld brandidentitet. Med fokus på at anvende viden i praksis er dette værktøj en værdifuld ressource for alle, der ønsker at forbedre deres strategiske kommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.