Studiebog: Cool & hip marketing

Cool & hip marketing

Af Henrik Vejlgaard
ISBN13:
9788717070844
Udgave:
1. udgave, 2001
Vejledende salgspris 129,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Henrik Vejlgaard
Forlag:
Nyt Nordisk Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2001
Format:
Indbundet
Sprog:
Dansk
Sideantal:
224
ISBN13:
9788717070844
ISBN10:
8717070848

Beskrivelse

Cool & hip marketing præsenterer en innovativ tilgang til markedsføring, hvor mangfoldigheden i livsstil og forbrugsmønstre danner grundlaget for at forstå det moderne marked. I denne første udgave fra 2001 udforsker Henrik Vejlgaard, hvordan kreativitet og trends sammen påvirker forbrugeradfærden og baner vejen for en mere nuanceret markedsføring. Bogen udfordrer traditionelle markedsføringsstrategier ved at understrege vigtigheden af at indfange den enkelte forbrugers unikke præferencer og livsstil. Cool & hip marketing er en væsentlig læsning for alle, der ønsker at få et indblik i, hvordan moderne markedsføring kan skabe forbindelser og formulere budskaber, der virkelig resonerer.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Cool & hip marketing - 1. udgave, 2001