Consumer Behaviour: A European Outlook præsenterer et omfattende studie af forbrugeradfærd i en verden præget af digitalisering og globalisering. Bogen fokuserer på forbrugerens beslutningsproces med særligt blik for de europæiske markeder. Ved at kombinere teoretiske modeller med illustrative eksempler giver forfatterne et klart billede af, hvordan nutidens forbrugere tænker og handler. Det strategiske fokus på marketing gør det muligt for studerende og praktikere at omsætte indsigt i forbrugernes motivation til effektive kampagner. Hver teoretisk gennemgang ledsages af cases og øvelser, der understøtter praktisk anvendelse i en high-tech kontekst. Med bidrag fra Leon G. Schiffman, Håvard Hansen og Leslie Lazar Kanuk er bogen et værdifuldt redskab til at forstå og påvirke forbrugernes adfærd.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.