Consumer Behavior: Buying, Having, and Being af Michael R. Solomon er en lærerig 640-siders lærebog fra 2012, der undersøger samspillet mellem forbrugernes handlinger og marketingstrategier. Forfatteren viser, hvordan forbrugernes valg former virksomhedernes kommunikation, og omvendt hvordan marketing påvirker vores købsadfærd. Med fokus på psykologiske, sociale og kulturelle faktorer giver bogen indsigt i, hvorfor vi køber det, vi køber, og hvordan ejerskab bidrager til vores identitet. Et uundværligt værktøj for studerende og fagfolk inden for marketing og forbrugeradfærd.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.