Relationsmarkedsføring er i dag en central disciplin inden for marketingteori. Gennem næsten 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet en tilgang med realistiske beskrivelser og koncepter, der giver en dybdegående forståelse af de udfordringer, virksomheder møder i deres interaktioner. I bogen udforskes centrale temaer som markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og de personlige relationer, der præger forretningsforbindelser. Forfatterne stiller skarpt på, hvordan teorier og modeller kan tilpasses den praktiske virkelighed, og både forsker- og praktikermiljøer vil finde perspektiver, som kan styrke deres strategiske arbejde inden for relationsmarkedsføring.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.