Business Marketing Management, 10. udgave, International Edition giver en solid og opdateret gennemgang af erhvervsmarkedsføring med minimal overlap til andre marketingmoduler. Bogen kombinerer teoretisk indsigt med praktiske eksempler og henvender sig til både studerende og praktikere, der ønsker en dyb forståelse af B2B-markedet. Bogen lægger vægt på lighederne mellem forbruger- og erhvervsmarkedsføring og anlægger et lederorienteret perspektiv frem for blot at beskrive fagområdet. Med dækning af den nyeste forskning og aktuelle tendenser i branchen indeholder hvert kapitel oversigter, centrale begreber, illustrative cases samt en sammenfattende opsummering og diskussionsspørgsmål til refleksion og dialog.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.