Business Market Management invites undergraduate and MBA students to explore the intricacies of business-to-business marketing. With an emphasis on understanding, creating, and delivering value, this book provides a comprehensive analytical framework that demystifies the value-determination process in targeted business markets and among industrial customers. Authored by James C. Anderson, James A. Narus, and Das Narayandas, and released by Pearson Education in 2009, the text offers clear insights into the dynamics of B2B marketing. Spanning 470 pages in paperback, it serves both as an essential academic resource and a practical guide for professionals seeking to master the fundamentals of value creation in modern business environments.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.