"Brandingstrategi. Funktion, følelse og kulturel innovation" er en introduktion til brandingstrategiens verden, der kombinerer klassisk marketing, branding og reklameteori med nyere teoretiske strømninger. Gennem et kulturstrategisk perspektiv udforsker bogen, hvordan branding kan udvikles til at udfordre normerne og fremme kulturel innovation. Bogen dykker ned i en bred palet af brandingtilgange – lige fra strategier baseret på produktfordele og pris til dem, der bygger på følelser, ritualer, identitet, status og værdiforhandling. Undervejs stilles skarpt på, hvordan kultur og marketing interagerer, og hvordan brands kan blive redskaber til at skabe meningsfuld forandring i en tid med øgede krav til bæredygtighed og kulturel dynamik. Ved at tilbyde praktiske og analytiske indgangsvinkler til brandingstrategi henvender bogen sig til både studerende og praktikere, der ønsker at forstå de strategiske og praktiske dimensioner af moderne branding.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.