Studiebog: Brand Management

Brand Management

Af Michael Beverland
ISBN13:
9781529720129
Udgave:
2. udgave, 2021
Vejledende salgspris 691,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Michael Beverland
Forlag:
SAGE Publications, Limited
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2021
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
432
ISBN13:
9781529720129
ISBN10:
1529720125

Beskrivelse

"Brand Management: Co-Creating Meaningful Brands" by Michael Beverland offers a comprehensive exploration of modern brand management, blending both theoretical insights and practical applications. The book underscores the evolving role of the consumer as a co-creator in shaping a brand’s identity, moving beyond the traditional view of customers as mere recipients of marketing messages. Set against the backdrop of a digital age where social media and inclusive engagement redefine business dynamics, this work examines how the boundaries between producer and consumer are increasingly blurred. Drawing on dynamic case studies - including brands like the Canterbury Crusaders, KVD Beauty, Kodak, Yamaha, Ottobock, and the notable rebranding of Holland as The Netherlands - the book provides a nuanced understanding of how inclusive branding strategies foster meaningful consumer-brand relationships.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Brand Management - 2. udgave, 2021