I Bag om corporate communication sætter Lars Thoeger Christensen og Mette Morsing fokus på, hvordan begrebet som ledelsesværktøj er opstået og udviklet sig. Bogen belyser de centrale aktiviteter og de strategiske tilgange, der indgår i corporate communication, og den giver en klar introduktion til, hvordan virksomheder arbejder med denne form for kommunikation. Med udgangspunkt i konkrete overvejelser undersøges, hvad det indebærer for virksomheder at implementere corporate communication i deres daglige praksis. Gennem en systematisk gennemgang af emnet skaber bogen et grundlag for at forstå de underliggende principper og processer bag moderne kommunikationsstrategier.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.