Authenticity is a timely exploration of the growing demand for realness in a world saturated with imitation. Authors B. Joseph Pine II and James H. Gilmore examine how consumers increasingly value genuineness over mere price, quality, or availability. They argue that in order to stand out in a competitive marketplace, organizations need to understand and manage perceptions of authentic identity. Drawing on a diverse range of examples from various sectors - including business, government, nonprofit, education, and religion - the book provides a clear roadmap for crafting offerings that resonate with today's authenticity-seeking consumers. By identifying the different dimensions of authenticity and offering practical strategies to enhance a company’s genuine appeal, Authenticity is a crucial read for any organization determined to deliver the real deal.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.