I "20 Designprincipper" præsenteres et væld af essentielle retningslinjer, der styrker designprocessens fundament. Bogen forklarer, hvordan elementer i et design – alt fra logo og visitkort til brugergrænseflader for websites og applikationer – kan organiseres og vægtes, så brugeren intuitivt forstår deres sammenhæng og betydning. Med et klart fokus på, hvordan delelementerne relaterer til hinanden, opfordrer forfatteren Ian Wisler-Poulsen til en bevidst tilgang, hvor prioriteringer og grupperinger spiller en central rolle. Gennem sine 144 sider i 2. udgave byder bogen på en trinvis gennemgang af 20 nøje udvalgte designprincipper, herunder nærhed, ensartethed, genkendelighed, grupper, figurdannelse, kontrast, lukkethed og enkelhed. Hver regel præsenteres med en indledende forklaring efterfulgt af visuelle eksempler og uddybende tekst, der gør principperne lettilgængelige for både multimediedesignere, grafiske designere og alle, der arbejder med visuel kommunikation og brugergrænseflader.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.